Nytt försök

Jag har fått pikar om hur usel jag är på att blogga av Tågmamman så jag ska försöka bättra mig lite. Jag trodde att jag skulle komma igång lite mer nu när jag är barnledig, men det har inte blivit så. Jag tror att jag ska skriva lite kortare avsnitt så kanske det kan bli nåt av det här bloggandet. Tiden rusar iväg tillsammans med Saga och vi har väldigt kul. Dock så har den härliga sommaren gjort sitt intåg och det innebär att det blir jättevarmt i vårt hus. Saga tycker inte att det är någon hit så jag funderar på att köpa en portabel AC. Om ni har en bra som inte låter alltför mycket, säg gärna till!
Dagens framsteg av lilla damen är att hon har hittat sin ena hand. Det var kul att se henne sitta och titta på handen och sedan stoppa in den i munnen. Hon upprepade det flera gånger. Roligt med utveckling. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback