Ensam hemma

Jag är ensam hemma för första gången sedan Saga föddes. Hon har följt med sin pappa för att fira farmor som fyller år idag. Jag känner mig fortfarande dålig och hade ingen som helst lust att vara social idag. T ville verkligen att jag skulle följa med så lite dåligt samvete går man runt med nu. Försöker få mig själv att förstå att jag har rätt att stanna hemma för en gångs skull om jag vill det, men jag är inte så bra på att övertyga mig själv. Saknar redan min lilla plutt. Tänkte i alla fall belöna mig själv nu med att ta en riktigt lång dusch. Vi fick förresten vår nya inomhustrapp igår och jag blev alldeles lycklig. Den är fantastiskt fin i ek med svarta stänger. T och jag provgick i den förtjust igår kväll. Ska ta en bild när plasten är borttagen, den blir nog kvar tills det är lite mer färdigt i källaren.
Imorrn är det Mors dag, undrar om det är någon som kommer att komma ihåg det... :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kommer ihåg, Grattis på morsdag fina, fina du! Daisy har nog sagt varje dag sen ni var här att "snart kommer Saga och hälsar på". Hon blev storfavorit direkt. Kram

2010-05-30 @ 08:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback