Ut i världen bär det av



Nu är jag snart äntligen på väg. Efter mormors begravning i fredags som var vacker, sorglig och stämningsfull så kan jag äntligen börja slappna av. I morgon bitti bär det av till New York. Vi ska vara där i tre dagar och det blir hockey, shopping och sightseeing. Jag vill dock mest strosa runt i Soho och Greenwich village och känna på atmosfären.


Efter våra dagar i New York flyger vi ner till Fort Lauderdale, tillbringar ett dygn där och sedan kliver vi på ett kryssningsfartyg som ska ta oss runt i östra Karibien under en vecka. Där ska vi fira att mamma fyller 60 år och jag hoppas att det blir en resa som lever upp till det. Jag vet inte om jag kommer att ha tillgång till internet under resan. Annars kommer en reseberättelse när jag är hemma igen. Vi har egen balkong i hytten vilket jag tycker låter helt underbart. Min & T's hytt är belägen precis ovanför livbåtarna på bilden, alltid tryggt. ;) Vi kommer att stanna till på Puerto Rico, St Maarten, British Virgin Islands och Haiti. Långklänningen är nerpackad och nya Fendi solbrillor har jag köpt (borde kanske ha väntat till NYC, men det kunde jag inte haha).


Jag längtar så himla mycket efter att få komma iväg och tycker att vi alla är värda det efter det här tuffa halvåret som har varit. Med mormor och vår lilla tös i hjärtat går jag framåt i världen, starkare och mer tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback