Hemma

Nu är jag hemma igen. Resan har varit helt otroligt bra förutom en del otur med inställda och försenade flyg. Jag ska sortera lite och återkomma om resan snart.

Jag känner mig full av ny energi sedan jag kom hem och jag hade ju gärna hoppats att det skulle få kännas lite bra och hoppfullt nu. Men det ploppar ut bebisar överallt, jag vet om minst fem de senaste tre veckorna och fler är på gång. Jag orkar verkligen inte vara glad för allas skull. Jag är oerhört missunnsam och jag orkar inte be om ursäkt för det. Jag har inte ens lust att se ungarna. Varför skickar man foton på sina nyfödda till gamla högstadiekompisar som man inte har kontakt med längre? Beats me...

Kommentarer
Postat av: Erika

Välkommen hem - jag är fortfarande avundsjuk så det svider. Väntar med spänning på resedagbok och bilder!!!



Du gör rätt i att inte be om ursäkt för din missunnsamhet - man får vara sur, arg och känna sorg så länge man vill. Du är en BRA människa och alla känslor från dig är rätt, det vet jag.



Vi vet ju tyvärr inte vad framtiden har åt oss men jag tror på karma och i ditt fall kommer den att göra gott för dig. Det vet jag ännu mer.

2009-04-24 @ 07:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback