Fort Lauderdale

Nu har vi landat i Fort Lauderdale och det ar helt fantastiskt har. :) Vi har bara varit i Fort Lauderdale en kvall, men vi har redan traffat pa massor av trevliga och hjalpsamma manniskor. Pa en fantastisk restaurang vid Fort Lauderdale Beach blev mamma firad med sang och dessert fran personalen. De var verkligen mana om att hon skulle kanna sig firad och sedan kom agaren med rosor till mamma. Jattekul! :) Vi kommer att fira henne ordentligt i morgon kvall pa baten ocksa.

Det ar svart att ga allas viljor till motes nar man reser sex personer tillsammans. Det var sarskilt svart i New York, men till slut lyckades vi fa ihop ett bra program. Det var t.ex. verkligen kul att fa se nar New York Rangers gick till slutspel i Madison Square Garden. Vara svenska talanger Henrik och Markus gjorde oss mycket stolta. :) Inte minst var Henrik Lundqvist snygg att se pa, pa storbildsskarm. :p
Empire State building, Soho, Greenwich Village, Central Park, Macy's, Tiffany's och Ground Zero var nagra saker jag hann med. Allra gladast var jag dock nar jag hittade till Bare Escentual's butik och shoppade I.d. makeup som en galning. Det var verkligen halva priset pa allt jamfort med i Sverige.

Nu ska jag ga och lagga mig. I morgon kommer en liten buss och hamtar oss for att ta oss till kryssningsfartyget. New York was a blast, men jag har en kansla av att kryssningen i Karibien kommer att bli amazing. Det ska bli sa skont att fa vila en vecka efter nagra intensiva dagar i New York. Klockan ar 23:42 har och i Sverige ligger ni nog och sover nu eftersom klockan ar 05:42 dar. Hoppas att ni kunde lasa det har trots att det saknas en hel del prickar.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback