Jag vet...jag är usel...

Jag får verkligen inte till bloggandet. Sitter mest på facebook och ugglar. Funderar lite på att starta en ny blogg som blir lite ny och mer positiv. Den här bloggen fyllde en stor funktion när vårt skrutt dog, och då kunde jag sitta och gråta när jag skrev inlägg. Jag har inte gett så många av mina kända tillgång till den här bloggen heller då jag inte ville blotta mig så för vem som helst och särskilt inte arbetskamrater. Därför funderar jag på om det kanske blir en ny blogg som folk kan uppdatera sig lite mer i, men då blir det kanske inte så mycket djupa tankar. För jag vill inte dela allt med släkten, på några plan vill jag ha mitt eget rum att gå in i. Kanske att jag behåller båda, jag får se... Jag funderar så länge så meddelar jag här sen hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback