Gott Nytt År!!

Ja då är året snart slut och julen likaså. Jag har haft en bra jul. Intensiv men bra. Jag hade tänkt höra av mig till folk där hemma i norrland, gå och fika kanske eller så. Men min mamma hade bjudit hem folk varenda kväll så jag orkade inte göra något annat än ligga på min säng och spela på mitt vita fina DS (som jag fick i julklapp förra året) på förmiddagarna. Fick tillfälle att lära känna min lillebrors flickvän lite mer. Det känns skönt att jag tycker om henne, hade varit jobbigt annars. Jag blev lite matt av allt folk som ni kanske förstår. Dessutom ingick det några småbarn i sällskapen och jag hade svårt att inte tänka på var jag kunde ha varit nu. Det är fortfarande det som är svårast. Att vara utan.

Jag fick så otroligt fina julklappar i år. Det är alldeles för mycket. En godbit från min älskling var dessa tjock/finstrumpor från V.I.L.A. De passar perfekt i mina favvoboots. Sedan så blev jag nog allra gladast för en japansk svart lykta som mamma köpt. Men den glömde jag så klart i all hast hemma hos henne. Tur att hon kommer på fredag. Bild kommer snart mao...



Idag var jag och älsklingen på spa. Jag fick en upplevelse när jag fyllde 30 i våras av mina bröder så jag la till lite och bokade in oss på Vardagslyx för två. :) Tyckte att vi behövde göra något tillsammans bara vi två efter allt som varit. Det var iaf en jättefin avslutning på det här året för oss.
Jag kan verkligen rekommendera Njuta Spa i Nacka Strand.

 http://www.njutaspa.se

Det ligger i en vacker gammal grön villa med högt läge och utsikt över Djurgården. Vi fick basta och sedan bada bubbel utomhus alldeles själva. Efter det fick vi två behandlingar var. Förutom varsin ansiktsbehandling tog min sambo en hot stone massage och jag en bodymask. Så här mjuk hud var det längesen jag hade, jag är en riktig fnöskfia.

Nu vill jag önska alla Gott nytt år för jag vet inte vad jag skulle kunna tänkas skriva om imorrn. :)
Gott Nytt!! Nytt år, nya upplevelser, nya förväntningar och ny lycka med min älskling är det jag önskar mig. Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Gott nytt vackra du!! Det finns tid för vänner och fika och allt annat i framtiden. Kram

2009-01-01 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback