Jaha det var den schlagern

Jag tittade inte på semifinalen igår för jag hade det lite på känn när jag såg Belgiens balladtrubadur häromdagen att det liksom inte fanns plats för Anna Bergendahl i finalen. Jag hejade på Salem i uttagningen och tror fortfarande att han hade tagit sig till den stora finalen också. Något som vi aldrig får veta.. Jaja, jag får se om jag kollar på lördag. Läste på Sanna Lundells blogg att hon gillar Danmarks bidrag, kanske värt att heja på dem.
Det suger verkligen att vara förkyld när den har tagit sig ner i lungorna så att det känns som att man hostar upp dom. Saga har också hostat en del, men hon verkar inte vara sjuk. Hon får visst antikroppar genom bröstmjölken. Igår ville hon bara ligga vid mitt bröst och hade ingen lust att sitta i babysittern eller ligga i babygymmet. Det var väldigt mysigt och jag förstår att hon behövde det. Jag försökte verkligen att bara sitta med henne och ta det lugnt, men det är himla lätt att börja vandra iväg i tankarna och planera vad jag ska göra så snart jag har lyckats få henne att sova i sin egen säng. Hon ville dock inte alls ligga i sin egen säng utan blev klarvaken och grinig så fort jag försökte. Det slutade med att vi båda låg i dubbelsängen och då kunde jag efter ett tag gå iväg och göra annat medan hon sov i flera timmar. Helt slut var hon då lilla pluttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback