Sjuk...

Vaknade inatt med världens rinnsnuva. Trodde halva dagen att det var allergi eftersom halsontet troligtvis berodde på det fiskben som satt på tvären i svalget igår och som jag fick plocka ut med pincett. :s Skickade därmed iväg mannen att köpa nässpray och ögondroppar. Men sent på eftermiddagen kom värken i alla leder så det är bara att inse att det är en förkylning. Beror antagligen på att jag var dumdristig och satt ute i klänning hela kvällen hos svärföräldrarna igår trots att jag småfrös. Idiotiskt, det blir inte så kul när T går till jobbet i morgon igen. Saga har haft kvällsskrik under kvällen och jag var himla glad att jag fick ligga i soffan och känna efter hur ont det verkligen gör i kroppen medan T gick runt och vyssjade henne. Nu sover hon och vi ska också sussa. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback