Bra söndag

Träffade goa vänner idag som bor utåt skärgården. De har köpt ett hus med den mest gudomliga utsikt. Jag skulle sitta och äta frukost vid vardagsrumsfönstret varje dag om jag var dom. :) Men jag kan förstå att de gillar sitt nyrenoverade hitech-kök också. Alltså spisen är 120 bred, med värsta stekhällen. Hulk Hogan måste ha burit upp den.

Sedan åkte vi till badrumsutställningen i Gustavsberg men den var inte så inspirerande. Vi tog dock några bilder på små "toalettrum" för att se ungefär vad vi skulle kunna få plats med i den separata toaletten i källaren. Visst blir det bättre att ha separat toa istället för en toalett i badrummet? Det blir mer som ett spa tycker jag om det bara är dusch, badkar och bastu där. Till veckan ska vi nog gå och kika i lite mer flashiga badrumsbutiker runt Stureplan för att få ytterligare inspiration. Kaklet lär väl va snordyrt, men idéer kan man alltid stjäla.

Eftermiddagen var vi ute i trädgården. Hallonskotten har tagit sig riktigt bra och svartvinbärsbusken är på väg upp igen. Jag njuter förtjust. Jag slet med grästrimmern i slänten tills mina armar var alldeles stela och onda av tyngden. Måste de göra den så förbaskat tung?? Jaja, jag gör resten när det onda har gått ner, batteriet dog dessutom. Grannarna tycker säkert att det ser förjäkligt ut, haha.

Nu ska jag lägga mig, hade nästan glömt att det är arbetsdag i morgon...not.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha trädgård på sommaren livar upp den tristaste själen. Att få kliva ut en solig morgon på sin egen tomt är oslagbart. Kram

2009-05-25 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback