Detox klar

Igår tog vi vår sista detoxdrink. Det var inte alls så jobbigt att dricka sand på slutet eftersom jag hade börjat vänja mig. Vi känner oss piggare och jag har fått flera kommentarer om att jag ser så fräsch ut. Det är ju alltid trevligt att höra. :) Vi har också konstaterat att vi inte har känt oss så uppblåsta i magarna under den här perioden. Det är helt klart att detoxen har gjort något med matsmältningssystemet. Nu är det bara att hoppas att det håller i sig. Vi har fått igång flera av våra kollegor på detox också. Ska bli kul att se hur dom tycker att det är.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag blir lite inspirerad men jag har noll disciplin.. Försöker stenhårt att hålla mig från ostbågar, min egen lilla detox kanske.

2009-03-11 @ 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback