Studenten

Jag är väldigt ojämn med mina inlägg här märker jag. :)

Har nyss kommit hem från Sundsvall där jag har fått vara student på nytt tack vare lillebror. Det kändes verkligen märkligt att se honom stå på lastbilsflaket med en champagneflaska i handen. Lilla plutten har blivit stor och jag måste bara acceptera det. :) Mycket trevligt att träffa gamla vänner till familjen och släkt.

Hann med en sväng till sommarstugan också och längtar nu tills vi ska åka dit på semester i två veckor. Världens lugnaste plats. Bara vatten, vinden och fåglar. Där kan man bara få vara och det ska bli skönt att få göra det i sommar.

Midsommar på fredag. Kom som en överraskning för mig och sambon. Vi är nog bara hemma i år, tänkte att om vi hör om någon som inte har nåt för sig kan dom ju komma och göra ingenting med oss. Och kanske äta lite sill. Det blir nog bra.

Dags att sätta sig och se Grey's Anatomy och Sommer från i onsdags som jag inte hann se då på grund av studentförberedelser. Cya som brorsan säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback