Buffeln är här

Jag ser att jag har skrivit fel i mitt inlägg om Buffelns år. Det är nämligen idag den 26:e januari som vi går in i Buffelns år och inte i februari som jag har skrivit. Gott nytt år! :)

Igår var jag och sambon på Cosmonova tillsammans med min lillebror och hans flickvän. Det är alltid lika kul tycker jag. Vi slog på stort och gick på både 3D-film och "vanlig" Cosmonovafilm. Jag förundras dock över att de får visa havsmonster från urtiden i 3D för femåringar. Jag tyckte ju själv att det var lite väl läskigt när det största monstret helt plötsligt simmade över mitt huvud och sedan slukade vår hjältinnas bror i en tugga.

Det känns tungt att vara på jobbet idag. Jag har ingen direkt motivation. Är dessutom i valet och kvalet om jag ska gå upp till 75% nästa vecka. Är inte så sugen på det direkt. Jag får väl se hur det känns den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback